Jak powinien wyglądać nowoczesny kalendarz firmowy

Każda firma ma świadomość, że graficzne opracowanie jej wizerunku ma szczególne znaczenie teraz, ponieważ ogromna część konsumentów to silni „wzrokowcy” i swoje decyzje konsumenckie niejednokrotnie opierają o odczucia, jakie wywołuje u nich np. „opakowanie” towaru. Dlatego tak ważne jest, aby wszystkie nośniki wykorzystywane przez przedsiębiorstwo do reklamy i promocji jak wizytówki, ulotki czy kalendarz firmowy – były maksymalnie komplementarne z pozostałymi materiałami promocyjnymi marki. To bardzo ważne, aby przygotować więc jeden spójny obraz, logotyp marki i szablon dopuszczalnych kolorów – dzięki temu możliwe jest tworzenie przekazu, który pasuje do siebie bez względu na to, w jakiej formule firma jest obecnie prezentowana.

Kalendarz firmowy niejedno ma imię – jaki model wybrać?

Istnieje wiele rodzajów kalendarzy firmowych i każdy ma zupełnie inne zadanie do spełnienia. Niektóre z nich, jak kalendarz firmowy w wersji książkowej, stanowi idealny organizator pracy – pozwala pracownikom wpisać wszystkie najważniejsze dane kontaktowe czy informacje na temat produktów i usług, które później stanowić mogą dla nich ściągę. Pozwalają także błyskawicznie zanotować istotne informacje, które nie powinny się zgubić. Taki kalendarz wygląda odpowiednio reprezentatywnie, gdy np. podczas spotkania biznesowego pracownik chce zanotować ustalony termin następnego spotkania i wyjmuje go przy kliencie.

Kalendarze do ekspozycji logo i promowania marki

Oczywiście wśród kalendarzy firmowych nie brakuje i takich, które mają do wykonania przede wszystkim zadanie reklamowe i promocyjne. Umieszczone w nich logo firmowe czy kompozycja graficzna, kolorystyczna i logotyp przedsiębiorstwa – mają za zadanie ugruntować świadomość marki w umyśle odbiorcy. Jeśli więc przychodzi do biura i widzi na ścianie kalendarz firmowy trójdzielny albo wieloplanszowy, z którego pracownicy biura na bieżąco korzystają – ma wrażenie, że dana placówka jest profesjonalna i nowoczesna. A koszt przygotowania takich firmowych kalendarzy wcale nie jest duży w porównaniu z nabyciem zwykłego kalendarza bez firmowego logo.

Sprawdź na stronie: Dobrekalendarze.pl